Veel gestelde vragen
U kan bestellen door het contactformulier op onze website in te vullen of u kan ons een email sturen op contact@beausy.be en wij nemen dan zo spoedig
mogelijk contact met u op.
Indien er een bestelling voltooid is kan de levertijd maximaal 30 dagen duren.
Indien er schade is aan een van uw producten kan u ons een email sturen op contact@beausy.be met de volgende gegevens:
- Naam en voornaam
- Adres
- Telefoonnummer
Omschrijving van de schade met een duidelijke vermelding van welk onderdeel er precies is beschadigd
- De vermoedelijke oorzaak
2 foto’s:
- 1. een foto van het geheel (bv. vaas, tafel)
- 2. een foto van dichtbij die de schade duidelijk aantoont
Bij een webshopbestelling heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen, in originele staat, te retourneren aan Beau-Sy.
Een retourzending dien je vooraf kenbaar te maken aan de hand van het herroepingsformulier op beausy.be/herroeping.
Na correcte ontvangst door Beau-Sy wordt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten aan je vergoed.
De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.
Bij Herroepingsrecht vind je alle informatie terug om je online bestelling te herroepen.
Door het contactformulier op onze website in te vullen of u kan ons een email sturen op contact@beausy.be
Door het contactformulier op onze website in te vullen of u kan ons een email sturen op contact@beausy.be
Direct na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer eerst de spam of ongewenste mail map.
Het kan zijn dat de mail onterecht in deze map is aangekomen. Staat de bevestiging hier niet tussen? Dan is er bij het invullen van de persoonsgegevens wellicht iets misgegaan.
Controleer of wijzig jouw persoonsgegevens via instellingen in je account. Kloppen de gegevens maar heb je toch geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met ons via contact@beausy.be.
Wanneer je de geplaatste bestelling wilt annuleren, adviseren wij om telefonisch contact met ons op te nemen.
Informatie over retourneren vind je in deze FAQ of in ons retourbeleid. Helaas is het niet mogelijk om na een afgeronde bestelling nieuwe producten toe te voegen.
In dit geval raden we aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.
We leveren in België en Nederland.
Op het moment van betalen word je automatisch doorgestuurd naar de betaalomgeving van jouw bank waar je via de vertrouwde betaalomgeving kan betalen. Dit gaat op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Na betaling ontvang je per e-mail de betaalbevestiging.
U kan betalen via volgende opties:
- Maestro
- Paypal
- Bancontact/Mister Cash
- Mastercard
- VISA
- Apple Pay
- Chiro Pay
- Sofort
Neen, u kan enkel via voorgaand vernoemde betalingsmogelijkheden betalen bij ons.