top of page
Veel gestelde vragen
-
Hoe kan ik een salontafel bestellen?U kan bestellen door het contactformulier op onze website in te vullen of u kan ons een email sturen op contact@beausy.be en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Kunt u mij informatie geven over de levertijden van de salontafels?Indien er een bestelling voltooid is kan de levertijd maximaal 30 dagen duren.
-
Wat moet ik doen indien mijn aankoop beschadigd is?Indien er schade is aan een van uw producten kan u ons een email sturen op contact@beausy.be met de volgende gegevens: - Naam en voornaam - Adres - Telefoonnummer Omschrijving van de schade met een duidelijke vermelding van welk onderdeel er precies is beschadigd - De vermoedelijke oorzaak 2 foto’s: - 1. een foto van het geheel (bv. vaas, tafel) - 2. een foto van dichtbij die de schade duidelijk aantoont
-
Kan ik mijn aankoop retourneren?Bij een webshopbestelling heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen, in originele staat, te retourneren aan Beau-Sy. Een retourzending dien je vooraf kenbaar te maken aan de hand van het herroepingsformulier op beausy.be/herroeping. Na correcte ontvangst door Beau-Sy wordt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten aan je vergoed. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Bij Herroepingsrecht vind je alle informatie terug om je online bestelling te herroepen.
-
Kunt u mij informatie geven over de verzendkosten?Door het contactformulier op onze website in te vullen of u kan ons een email sturen op contact@beausy.be
-
Hoe kan ik contact opnemen met uw klantenservice?Door het contactformulier op onze website in te vullen of u kan ons een email sturen op contact@beausy.be
-
Ik heb geen bevestiging van onze bestelling ontvangen, hoe kom ik aan deze bevestiging?Direct na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer eerst de spam of ongewenste mail map. Het kan zijn dat de mail onterecht in deze map is aangekomen. Staat de bevestiging hier niet tussen? Dan is er bij het invullen van de persoonsgegevens wellicht iets misgegaan. Controleer of wijzig jouw persoonsgegevens via instellingen in je account. Kloppen de gegevens maar heb je toch geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met ons via contact@beausy.be.
-
Is het mogelijk om de bestelling aan te passen wanneer deze al voltooid is?Wanneer je de geplaatste bestelling wilt annuleren, adviseren wij om telefonisch contact met ons op te nemen. Informatie over retourneren vind je in deze FAQ of in ons retourbeleid. Helaas is het niet mogelijk om na een afgeronde bestelling nieuwe producten toe te voegen. In dit geval raden we aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.
-
Kan ik ook bestellen in het buitenland?We leveren in België en Nederland.
-
Gebruiken jullie een veilige betaalomgeving?Op het moment van betalen word je automatisch doorgestuurd naar de betaalomgeving van jouw bank waar je via de vertrouwde betaalomgeving kan betalen. Dit gaat op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Na betaling ontvang je per e-mail de betaalbevestiging.
-
Wat zijn jullie betalingsmogelijkheden?U kan betalen via volgende opties: - Maestro - Paypal - Bancontact/Mister Cash - Mastercard - VISA - Apple Pay - Chiro Pay - Sofort
-
Kan ik ook per afbetaling of achterafbetaling bij jullie kopen?Neen, u kan enkel via voorgaand vernoemde betalingsmogelijkheden betalen bij ons.
bottom of page